Готель “Коруна” – прекрасний вибір для проведення конференції чи семінару. Організація корпоративних заходів у поєднанні із відпочинком на лоні природи буде не лише ефективним, але й корисним досвідом для ваших колег. Прекрасно обладнані конференц-зали приймуть до 200 гостей – до ваших послуг два зали, на 150 та на 35 осіб.
Про формат заходу та необхідне обладнання можна домовитися із адміністраторами готелю: вони нададуть мультимедійні проектори та екрани, звукову апаратуру, мікрофони та комп’ютери, а також розташують столи на стільці згідно з вашими потребами.
Крім цього, для ваших колег будуть організовані перерви на каву в камінному залі, активне дозвілля, групові екскурсії – усе, що дозволить формат заходу та бажання гостей. Лише за минулий рік компанії середнього та великого бізнесу довірили організацію 51 бізнес-заходу курорту «Коруна». Оберіть наш готель – і ви не пошкодуєте!
Вашій увазі пропонується два конференц-зали:
Формат заходу варто попередньо узгодити з адміністрацією. За необхідності ви можете скористатися мультимедійним проектором та екраном, звуковою апаратурою, фліпчартом, мікрофонами і комп’ютерами. Столи зі стільцями будуть розставлені відповідно до побажань клієнта.
Додаткові конференц-послуги в Буковелі, не включені в ціну конференц-залу в Карпатах, узгоджуються окремо:
Адміністрація готелю готова в індивідуальному порядку обговорювати бонуси і знижки на конференц-сервіс. Більш докладно про можливості отримання додаткових привілеїв ви дізнаєтеся у менеджера.
Готель «Коруна» – це якісний конференц-сервіс в Карпатах за прийнятними цінами.
Всі питання можете задати адміністратору по телефону
067 442-6000